• Gratis verzending v.a. € 100,-
  • Snelle levering
  • Vakkundig advies

Veelgestelde vragen GlassMasters

Bestellen en bezorging

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Wij streven er naar om bestellingen die voor 17:00 gedaan zijn dezelfde dag nog aan de vervoerder mee te geven. Dit geldt voor producten die we op voorraad hebben. Mocht een product niet op voorraad zijn, zullen wij deze vanuit de importeur laten overkomen. De bezorging duurt dan 5 tot 7 werkdagen. Bij onvoorziene omstandigheden kan de bezorgtijd uitlopen. Tijdens weekenden, feestdagen en vakanties kan het iets langer duren voor u de bestelling in huis heeft. Wij zullen u hier altijd van op de hoogte houden.

Word ik op de hoogte gehouden van de bezorging?

Ja. Nadat wij ons pakket hebben overgedragen aan de vervoerder ontvangt u diverse status mailtjes met de Track en Trace link om uw pakket te kunnen volgen.

Wie bezorgt mijn pakket?

Wij hebben als vervoerder gekozen voor PostNL. Dit komt omdat we uit eigen ervaring vinden dat PostNL de beste service biedt.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending binnen Nederland is gratis voor bestellingen vanaf € 100,-. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij een scherp tarief van € 7,95. Bezorging naar België is voor ons iets prijziger waardoor we hier altijd € 9,95 voor moeten rekenen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wel is het mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen.

Ik wil zakelijk bestellen vanuit België, kan ik een een bestelling plaatsen met de BTW verlegd?

Zakelijk bestellen vanuit België is mogelijk. Wanneer u een geldig BTW nummer invoert tijdens het bestellen zal de bestelling automatisch worden omgezet. U rekent een factuur dan zonder BTW af en u ontvangt een factuur waarop staat aangegeven dat de BTW naar u is verlegd.

Mijn bestelling is beschadigd tijden transport, wat moet ik doen?

Wat vervelend als u bestelling beschadigd is tijdens het transport. Wij vragen u op contact op te nemen met ons. Dan zullen we samen bekijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Producten

Wat is de levertijd van de producten?

Hierboven hebben wij uitgelegd hoe lang het duurt voor u de bestelling in huis heeft. De genoemde levertijd bij een product is echter indicatief. Het kan zijn dat op het moment dat er op de website staat dat dit product op voorraad is, de laatste exemplaren gelijktijdig worden verkocht. Hierbij geldt het principe wie het eerst komt wie het eerst maalt. Mochten we niet meer uit voorraad kunnen leveren zullen we er alles aan doen om het product na te bestellen en zo snel mogelijk te leveren.

Ik ben niet tevreden over het product, wat nu?

Wij betreuren het als u ontevreden bent over een product. Wij vragen u op contact op te nemen met ons. Dan zullen we samen bekijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Website

Ik heb een fout ontdekt, wat nu?

Onze webshop is maatwerk. Ondanks dat we er alles aan doen om fouten te voorkomen kan het onverhoopt voorkomen dat er een fout optreedt. Ziet u iets geks of een melding in het scherm. Neem dan contact met ons op. Wij zullen dit dan zo snel mogelijk herstellen en u passend bedanken.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden voor het gebruik van de website zijn hier te bekijken. Wij houden ons het recht voor om de algemene voorwaarden tussentijds te wijzigen. Bij het plaatsen van een bestelling gaan wij er van uit dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden.

Hoe gaan jullie om met mijn privacy?

Wij hebben ons privacybeleid uitgebreid beschreven. U kunt dit hier teruglezen. Mocht u hierna nog vragen hebben, dan beantwoorden wij die graag. Neem dan gerust contact met ons op.